kısa bilgiler ve rakamlar Kısa Bilgiler ve Rakamlar
  • Şirket

    Şirket
    Uluslararası şehir mobilyası üreticisi ve açıkhava reklamcısı olarak Wall AG, şehirlerin ve reklam müşterilerinin iş ortağıdır. Şirketimiz, Almanya ve Türkiye’de faaliyet gösterir. Wall ürünleri, yaklaşık 60 Alman şehrinde görülebilir. Türkiye’de ise 30'tan fazla şehirde hizmet vermekteyiz.
    Yüksek kaliteli şehir mobilyası ürünleriyle, vatandaşların ve ziyaretçilerin yararına bilgi kalitesini ve şehirlerin yaşam kalitesini geliştiriyoruz. Metro istasyonları ve ulaşım ortamında, yüksek profilli reklam ağlarımızda eksiksiz bir klasik ve dijital açıkhava reklam formatı yelpazesi sunuyoruz.
    Başarımızın püf noktasını, “tek kaynak” felsefemiz oluşturuyor. Araştırma ve geliştirme merkezimizde, yüksek bir yenilikçi içerikle şehir mobilyaları yaratıyoruz. Şehir mobilyalarımız, en yüksek tasarım ve malzeme kalitesi sunarak, şirketimize ait bir üretim tesisinde üretiliyor. Şehir mobilyaları çözümlerimiz, birlikte çalıştığımız şehirlerin özel taleplerini karşılayacak şekilde üretiliyor. Eğitimli ve kadrolu çalışanlarımız, şirket dışındaki çalışmalarımıza yönelik istikrarlı bir yüksek kaliteli hizmet sunuyor.  Bu kalite konseptine uygun olarak, müşterilerimiz için eşsiz çekicilikte açıkhava reklam konumları oluşturuyoruz. Tüm ürün ve hizmetlerimiz, şehirlere ücretsiz olarak sağlanıyor ve açıkhava reklamcılığı ile yeniden finanse ediliyor. Ayrıca, birlikte çalıştığımız şehirlere, reklam alanlarının pazarlanmasından elde edilen gelirden pay veriliyor. Böylece, iş modelimiz hem şehirlerin, hem de reklam müşterilerinin çıkarları için çalışmış oluyor.
    2009 yılından bu yana Wall AG, dünyadaki açıkhava reklamcılığı şirketleri arasında bir numara olan, uluslararası JCDecaux-Group’un bir parçasıdır. 2012 yılında JCDecaux, 55'ten fazla ülkede, 10.300 çalışanıyla, 2.623 milyar Euro gelir elde etti. JCDexaux ve Wall AG’nin ortak portföyü, Wall AG’nin satış markası "WallDecaux Premium Outdoor Sales” ile piyasaya sunuluyor.
    “Şehirler için. İnsanlar için”: Kurumsal felsefemize göre, toplum hayatındaki sosyal ve kültürel olaylarla ilgili çok sayıda sorumluluk üstlenmekteyiz.
    Şirket
    Uluslararası şehir mobilyası üreticisi ve açıkhava reklamcısı olarak Wall AG, şehirlerin ve reklam müşterilerinin iş ortağıdır. Şirketimiz, Almanya ve Türkiye’de faaliyet gösterir. Wall ürünleri, yaklaşık 60 Alman şehrinde görülebilir. Türkiye’de ise 30'tan fazla şehirde hizmet vermekteyiz.
    Yüksek kaliteli şehir mobilyası ürünleriyle, vatandaşların ve ziyaretçilerin yararına bilgi kalitesini ve şehirlerin yaşam kalitesini geliştiriyoruz. Metro istasyonları ve ulaşım ortamında, yüksek profilli reklam ağlarımızda eksiksiz bir klasik ve dijital açıkhava reklam formatı yelpazesi sunuyoruz.
    Başarımızın püf noktasını, “tek kaynak” felsefemiz oluşturuyor. Araştırma ve geliştirme merkezimizde, yüksek bir yenilikçi içerikle şehir mobilyaları yaratıyoruz. Şehir mobilyalarımız, en yüksek tasarım ve malzeme kalitesi sunarak, şirketimize ait bir üretim tesisinde üretiliyor. Şehir mobilyaları çözümlerimiz, birlikte çalıştığımız şehirlerin özel taleplerini karşılayacak şekilde üretiliyor. Eğitimli ve kadrolu çalışanlarımız, şirket dışındaki çalışmalarımıza yönelik istikrarlı bir yüksek kaliteli hizmet sunuyor.  Bu kalite konseptine uygun olarak, müşterilerimiz için eşsiz çekicilikte açıkhava reklam konumları oluşturuyoruz. Tüm ürün ve hizmetlerimiz, şehirlere ücretsiz olarak sağlanıyor ve açıkhava reklamcılığı ile yeniden finanse ediliyor. Ayrıca, birlikte çalıştığımız şehirlere, reklam alanlarının pazarlanmasından elde edilen gelirden pay veriliyor. Böylece, iş modelimiz hem şehirlerin, hem de reklam müşterilerinin çıkarları için çalışmış oluyor.
    2009 yılından bu yana Wall AG, dünyadaki açıkhava reklamcılığı şirketleri arasında bir numara olan, uluslararası JCDecaux-Group’un bir parçasıdır. 2012 yılında JCDecaux, 55'ten fazla ülkede, 10.300 çalışanıyla, 2.623 milyar Euro gelir elde etti. JCDexaux ve Wall AG’nin ortak portföyü, Wall AG’nin satış markası "WallDecaux Premium Outdoor Sales” ile piyasaya sunuluyor.
    “Şehirler için. İnsanlar için”: Kurumsal felsefemize göre, toplum hayatındaki sosyal ve kültürel olaylarla ilgili çok sayıda sorumluluk üstlenmekteyiz.
    Uluslararası şehir mobilyası üreticisi ve açıkhava reklamcısı olarak Wall AG, şehirlerin ve reklam müşterilerinin iş ortağıdır. Şirketimiz, Almanya ve Türkiye’de faaliyet gösterir. Wall ürünleri, yaklaşık 60 Alman şehrinde görülebilir. Türkiye’de ise 30'tan fazla şehirde hizmet vermekteyiz.
    Yüksek kaliteli şehir mobilyası ürünleriyle, vatandaşların ve ziyaretçilerin yararına bilgi kalitesini ve şehirlerin yaşam kalitesini geliştiriyoruz. Metro istasyonları ve ulaşım ortamında, yüksek profilli reklam ağlarımızda eksiksiz bir klasik ve dijital açıkhava reklam formatı yelpazesi sunuyoruz.
    Başarımızın püf noktasını, “tek kaynak” felsefemiz oluşturuyor. Araştırma ve geliştirme merkezimizde, yüksek bir yenilikçi içerikle şehir mobilyaları yaratıyoruz. Şehir mobilyalarımız, en yüksek tasarım ve malzeme kalitesi sunarak, şirketimize ait bir üretim tesisinde üretiliyor. Şehir mobilyaları çözümlerimiz, birlikte çalıştığımız şehirlerin özel taleplerini karşılayacak şekilde üretiliyor. Eğitimli ve kadrolu çalışanlarımız, şirket dışındaki çalışmalarımıza yönelik istikrarlı bir yüksek kaliteli hizmet sunuyor.  Bu kalite konseptine uygun olarak, müşterilerimiz için eşsiz çekicilikte açıkhava reklam konumları oluşturuyoruz. Tüm ürün ve hizmetlerimiz, şehirlere ücretsiz olarak sağlanıyor ve açıkhava reklamcılığı ile yeniden finanse ediliyor. Ayrıca, birlikte çalıştığımız şehirlere, reklam alanlarının pazarlanmasından elde edilen gelirden pay veriliyor. Böylece, iş modelimiz hem şehirlerin, hem de reklam müşterilerinin çıkarları için çalışmış oluyor.
    2009 yılından bu yana Wall AG, dünyadaki açıkhava reklamcılığı şirketleri arasında bir numara olan, uluslararası JCDecaux-Group’un bir parçasıdır. 2012 yılında JCDecaux, 55'ten fazla ülkede, 10.300 çalışanıyla, 2.623 milyar Euro gelir elde etti. JCDexaux ve Wall AG’nin ortak portföyü, Wall AG’nin satış markası "WallDecaux Premium Outdoor Sales” ile piyasaya sunuluyor.
    “Şehirler için. İnsanlar için”: Kurumsal felsefemize göre, toplum hayatındaki sosyal ve kültürel olaylarla ilgili çok sayıda sorumluluk üstlenmekteyiz.
     
  • Wall Kısa Bilgiler ve Rakamlar

    Reklam Yüzeyleri
    • Türkiye
    • 13,206
      Türkiye
    • 5,968
      Otobüs Durakları
    • 4,516
      Dönerli Reklam Vitrini
    • 1,533
      Bilboard
    • 688
      Megalight
    • 220
      Kule
    • 212
      Tranvay Durağı
    • 63
      Megaboard
    • 6
      Led Ekran

    Yönetim Kurulu

    Daniel Wall, Yönetim Kurulu Başkanı
    Andreas Scholz, Finans Direktörü
    Andreas Prasse, Satış ve Pazarlama Direktörü


    Denetim Kurulu

    Jean-François Decaux
    Dieter Keppler
    Dr. Oleg de Lousanoff


    Hissedarlar

    JCDecaux, Paris %90,1
    Daniel Wall, Berlin %9,9


    Şirket Merkezi

    Wall Aktiengesellschaft,
    Şirket Merkezi
    Friedrichstraße 118
    D-10117 Berlin


    Üretim Tesisi

    Wall Aktiengesellschaft,
    Üretim Tesisi
    Parkallee 3 / Business Park
    D-16727 Velten bei Berlin


    Şirket Yapısı

    VVR Wall GmbH, Berlin %100
    Georg Zacharias GmbH, Düsseldorf %100
    DIE DRAUSSENWERBER GmbH, Berlin %100
    trans-marketing GmbH, Landau %78,4
    IONDESIGN GmbH, Berlin %30,0

    Uluslararası
    Wall Sehir, Era Reklam Türkiye, İstanbul %100